CARNetova korisnička konferencija 2014

Zbornik radova - ISBN 978-953-6802-29-6 »

e-Dnevnik i e-Matica: podrška korisnicima unutar škole

2. verzija
View File
pdf
281KB
prezentacija
View File
ppt
5.2MB

Pri uvođenju novih alata u nužno je osigurati podršku krajnjim korisnicima, što pada na leđa administratora ili stručnih suradnika u školi.

Na primjeru online tečaja za e-Dnevnik i eMaticu pokazano je kako se može organizirati podrška korisnicima uz minimalni gubitak vremena te istovremeno podići kvaliteta rada svih korisnika. Važni su i dodatni efekti, od kojih je najvažniji pomicanje fokusa s učenja koraka provođenja nekog postupka na potpuno razumijevanje skupa pohranjenih podataka i njihovih veza.

Usput, sudjelujući u online tečaju koji oponaša uobičajene kontakte profesori stječu vlastita iskustva s online učenjem koja mogu primijeniti u nastavi.

Autor(i):

Maja Cvitković    
Športska gimnazija
Hrvatska

Posljednjih petnaestak godina radim kao nastavnik informatike u zagrebačkoj Športskoj gimnaziji, gdje održavam svu računalnu i srodnu opremu te aktivno sudjelujem u planiranju razvoja ustanove. To se najviše odnosi na pronalaženje rješenja vezanih uz računala (u širem smislu riječi) koja mogu unaprijediti osnovne zadaće ustanove, što znači da podjednako radim s učenicima, nastavnicima i upravom škole s jedne, te računalima s druge strane.
Istovremeno u slobodno vrijeme radim na poslovima obrazovanja za druge skupine polaznika – najčešće kao predavač, mentor na online tečajevima te autor i recenzent tečajeva u raznim oblicima, pretežno iz područja primjene računala. Najintenzivnija je suradnja s CARNetom koja traje više od deset godina.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2013 Zakon Group LLC