Zbornik radova - ISBN 978-953-6802-29-6 »
2. verzija
pdf 284KB | prezentacija
pptx 2.2MB |
S velikih je svjetskih sveučilišta posljednjih godina pokrenuta prava revolucija u e-učenju. Sve ih više pokreće masovne otvorene online tečajeve (MOOC) u koje se može uključiti bilo tko, a koji besplatno nude cijeli niz sadržaja. Proveli smo istraživanje kako bismo ispitali stavove o takvoj vrsti tečaja, što ispitanici misle o određenim aspektima takvih tečajeva te koje bi izazove i mogućnost izdvojili kao najvažnije. Osvrnuli smo se i na prednosti i nedostatke MOOC-eva, te povezali njihove pedagoške vrijednosti s kompetencijama navedenim u Europskom i Hrvatskom kvalifikacijskom okviru.
Autor(i):
Jelena Horvat
Osnovna škola Veliki Bukovec
Hrvatska
Rođena 22. prosinca 1985. u Koprivnici. Diplomirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu 2009. godine i stekla diplomu profesorice engleskog jezika i književnosti i pedagogije. Gotovo pet godina radi kao školska pedagoginja u Osnovnoj školi Veliki Bukovec kod Ludbrega. Aktivna je korisnica modernih tehnologija, piše blog i koristi Twitter. Često se usavršava, kako na klasične načine, tako i online i uz pomoć e-learninga.